? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 04, 2009

Hidup tidak selamanya begini..



Relax..bukan apa..tujuan aku sebenarnya nak menunjukkan simbolik. Kita ni kalau bersatu, insya Allah kita boleh berjaya. Arahan yang baik jika dilaksanakan mengikut apa yang sepatutnya pasti akan mendapat hasil yang baik juga. Mungkin tidak 100%, tetapi cukuplah untuk mengingatkan bahawa kita ada usaha untuk mencapai kejayaan. Apa yang penting kejayaan biarlah kejayaan yang berkat dan diredhai. Bukan kejayaan yang diraih dari kesengsaraan orang lain, menindas dan menipu. Bersedia, bersatu dan bersabar serta ikhlas di dalam kehidupan adalah antara intipati penting mencorak diri menongkah hidup. Tidak kiralah apa yang kita lakukan dan siapa kita.

Jangan lupa di mana bumi dipijak. Jangan lupa tuan punya langit dan dunia yang fana ini. Hidup tak selamanya begini. Akhirat jua tempat kita kembali.

ps - nampak x Adan dalam gambar ni?

5 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

mana ada aku time ni sbb masa dia ambik gambar ni aku pegi WASH ROOM..
Aku pun bengang juga sbb time aku tak ada baru diaorang ni ambik gambar....
tapi tang pakai tudung putih bahagian depan tu bukankah OLIN...???
Sebelahnya pula RUSIAH SUJANG...

Anonymous said...

hey eh..yang buntot bosa no 15 tu bukan kau ko Dan..ala malu pulak nak ngaku..buek akal lak cakap poi bilik air..skali imbeh tengok susuk tubuh yang mengiurkan kan tu pun den dah konal sapo deh..tak lain tak bukan Adan la tu..walaupun dari belakang..

"walaupun ropamu tidak dapat ku lihat tatapi ponggongmu tatap menjadi poojaan hati ku"

pssst!! kau dah pulang kan lom tudung yang kau pinjam dari jiran sobolah gumah jiran kau yang bolo ayam tu..tak elok pinjam lelamo..den nasihatkan boli yo la satu buek stok,standby lam poket tu,tak la menggagau carik taim nak pakai..peh tu leh TUTUKAAR!!.(ayat anak den bilo nak bertukar rupa dari manusio kepado power rangers)....hahahaha Tutukaar..

gurau yo Dan heh...em soriiii

Adiey said...

hah hah...hah..

AEDAN said...

Cuman yang ponggong besar tulah RUSIAH SUJANG...
Ko buek-buek kata aku pula...
susuk tubuh RUSIAH SUJANG dari belakang pun kau kenal...
MENGAKU AJELAH CUMAN.....

Anonymous said...

sori la Dan..salah pandang la den ingat kau..gupo dak siah tu..kannyo apo bontuk kau ngan Dak Siah tu samo yo..tu yang den konpius tu....hahahahhaha..em sorrriiii