? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 18, 2009

Salah ke kalau wa macam ni?



Salah ke beb, kalau wa masih ada rasa cinta?
salah ke kalau wa terus menyayangi?
salah ke kalau wa mengenang?
salah ke kalau wa merindu?
salah ke kalau wa masih ada perasaan itu semua?

wa bukan malaikat bro,
wa manusia biasa,
wa bukan mahu terus sentiasa muda, walaupun sebenarnya semua kawan wa nak,
wa boleh terima kenyataan,
wa beransur tua,

Tapi wa selalu kantoi,
dalam imaginasi wa sendiri
wa perasan wa muda belia
wa ingat macam dulu
boleh syahdu layan lagu leleh sorang-sorang,
rupa-rupanya wa silap,

xpdc, Blackrose, May, Wings, Search, Meditasi, Iklim, Laxmana arrghh..
Gila ahh..kalau terus dikenang.

Semua itu buatkan wa jadi muda,
kata bekas awek wa ' terapi usia',
perjalanan hidup kita sudah semakin jauh,
betullah, wa tak cakap salah,

Tapi salah ke
kalau wa masih ada rasa cinta?

6 komen dari kengkawan:

Anonymous said...

Fuh..ayat abg edy..sekali baca macam still looking for that the very touching memory with that aweks..atau mungkin rasa sayang dan rindu pada kengkawan lama? Sekolah lama..x da hajat nak alumni ke?

abem said...

tak do slah heh doh..cumo sekadar gaso yo..den pun tekadang ado yo gaso cam tu tapi tak do la bawak sampai lam hati..kekadang gaso tu datang tanpo kito undang..datang sondiri yo..
bagi den tak salah..

edie said...

for ano, alumni dah lama wujud. cuma maso yo tak boleh adjust. jgn salah faham, sayang, cinto kek sekolah lamo, kengkawan lamo. kok ado time tunnel, nak yo balik umo 17.

AEDAN said...

Bohonglah klu tak ada perasaan RINDU pada kenangan sewaktu di SMAUG..Perasaan tu ada walaupun sekelumit...

edie said...

doa den utk kengkawan dan keluargo eee, semoga Allah melimpahkan rahmat dan barakah ee, dimurahkan rezeki, rahmat yang berpanjangan, anak2 yang comel soleh dan solehah, kesihatan yang baik seisi keluargo, kebahagiaan, dan apo sajo yang baik2 buek kengkawan..Insya Allah...

zulkefli said...

a'kum adi ... aku pun tak tahu agak2 eh kau kenal lagi tak kat aku...tapi tahniahlah atas usaha kau ni.... aku firstime log in blog ini.acoyppcsb74@yahoo.com (aloy 87-89)