? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 20, 2008

Inilah pemenangnya...

Inilah antara kenangan peribadi yang cukup manis bagi aku. Mengungguli kategori pemidato terbaik dan membantu 5 Sejarah menjadi johan perbahasan ketika itu. Alhamdulillah, semuanya di atas sokongan dan bantuan kawan-kawan juga. Shahdan dan Mazlindawati. Malam itu pertandingan akhir perbahasan menemukan 5 sejarah dan tingkatan 4 yang diwakili oleh Aiman, Shapawi dan Jefri. Aku lupa tajuknya.

Pertandingan yang diadakan itu adalah di atas inisiatif Ustaz Mansor. Juga kerjasama Det. Tengoklah peserta bahas. Det taja semua baju peserta. Grand betul! Pengacara majlis malam itu Cuman dan Roshasnita, pun tidak kurang hebatnya. Merah jambu lagi, ha ha. Sementara Mariani Karni dan Intan bertindak sebagai pomp-pomp girl...? hak hak gurau yo...taklah sebagai pengiring. Sahabatku yang dikasihi, inilah pentasnya. Inilah Dewan sekolah kito yang merakam banyak kenangan.

Hmm..hmm..nak tahu apa hadiahnya? Baucer makan di kedai det yang bernilai RM 1.50..ha ha..aku simpan lagi boucher tu. Nanti aku scan. Tak tahulah, laku lagi kot? Nanti aku nak tanya Detlah..

lagi gambar sumbangan Apaq, Tq.


3 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

memang sejarah yg tak mungkin dilupakan...
hadiahnya pun masih aku simpan lagi dan setiap kali terpandang tropy tu setiap kali itulah aku akan teringat saat manis ini....

Adiey said...

bila ku ingaaattt..bila ku kenangggg...memasing atas pentas tu..ghaso glamour jap..bukan ajo yg berbahas..pengacara pun glamour ape...

Roshasnita said...

Salam...
Terima kasih krn masih ingat pd sy lagi.
Saya pun sentiasa ingat kenangan masa kita sekolah dulu2.

Anyway,selamat hari raya dari saya sekeluarga.