? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 22, 2008

Bjay..welcome to the club...

Mulanya aku tak cam jugak sapa mamat ni? Adakah seorang Along yang sedang bermain solitare setelah memutuskan jari mangsanya? Atau mungkin tukang sembelih ayam yang baru balik dari Pasar Malam membeli ayamnya yang telah dipercikkan? Atau mungkin seorang hero Tamil yang sedang menghafal skrip?

Setelah diteliti dan diamati dengan lebih mendalam, La..hampeh..rupanya Bjaylah....jauh beza sungguh parasnya. Ala-ala tenggek pun ada..Khabarnya sekarang bertugas di Bangi. Apa pun, Alhamdulillah dan terimakasihlah..sudi join kita. Terimakasih juga di atas kiriman gambar ini. Semoga Allah merahmati Bjay ( Tarmizi ) sekeluarga, Insya Allah.

Woiit..terer lagi main ping pong?


2 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

setelah hampir 20tahun meninggalkan sekolah dan tidak bertemu ngan TARMIZI ni..last2 dapat juga tengok rupa dia sekarang..Klu mcm nilah rupa Tarmizi,selisih bahu kat kedai mamak pun aku takkan tegur sbb jauh berbeza dari dulu...
Rambut depan tarmizi ni adakah masih degil macam dulu juga...????

edie said...

ha ha..rambut depan? masih degil le..tu sebab pakai topi..tu..rambut bawah pun dogil yo...ha ha..