? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 16, 2008

Relax ha..cerito lamo ni...


Bercanda di Pasiran pantai..kita berdua..

Aduh Joe..klasik sungguh gamba nih..kek mano nih? Pd ko Pengkalan Balak? Ni maso ni kau sedang meng usya si Ida Mufidah la..jiwang karat jugak ko yo..den ingatkan Jamil dengan Cuman yo yang jiwang..
Apo pun jangan maghahlah dengan paparan gambar ni. Bukan niat untuk mengaibkan atau apo..sekadar berkongsi satu memori yang sebenarnya tidak akan datang lagi dalam hidup. Itulah sekali....
Tapi...fuh...rupa-rupanya...si Joe ni..ha ha..pocah rahsio..

8 komen dari kengkawan:

cuman said...

sapo gerangan nyo si gadis ni hah..

edie said...

Ida Mufidah..form 4..

joe jalor said...

Biaso lah tu. Den pun ando perasaan yo maso tu nak mengusya awek. Tapi den tak ingatlah bilo gambar ni diambik. Terimo kasih edie menghidupkan kenangan lamo.

edie said...

Joe..x maghah yo..den ghaso..kau pun memang dah x ingatkan bilo gambar ni diambil dan sapo yg amik eee..?

CUMAN said...

edie ko ni memang layak la di golar tok batin..sumo namo/orang kau tau dan ingat

CUMAN said...

ni apo lak namo den masuk skali lam cito jo ni...jiwang den tak leh lawan jiwang ko edie..jiwang ko jiwang agung

edie said...

cuman...ha ha..

adan said...

edie ni mmglah semua dia tahu...
"PROFESOR SERBA TAHU.."
gambar ni diambil sewaktu sekolah mengadakan rombongan ke MELAKA.. lokasinya pula klu tak silap aku TANJUNG BIDARA...
INILAH FIRST & LAST ROMBONGAN YG ADA SEWAKTU KITA SEKOLAH DULU....
Tmpt lain yg kita lewati ialah KUBUR HANG TUAH, PERIGI HANG TUAH..pastu Kena buat BUKU TENTANG HANG TUAH..korang ingat tak...????