? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 16, 2008

Mus yang blur...pening aku...



Gambar blur ni Mus yang hantar. Tetapi bila aku terima aku pun jadi blur sama. Blur macam Mus jugak sewaktu kono maghah kek Ust Mansor pasal tape blue waktu kek asrama dulu. Terkebil-kebil. Bak kato Jamil badan yo bosar..anu ciput...ha ha..

Hampir terlupa, 2 hari lepas Mus telefon. Katanya Jamil sedang berada di rumahnya. Kebetulan Jamil outstation di JB. Wah suka sungguh Mus dan Jamil. Aku pun tumpang gembira. Alhamdulillah.

Gambar di atas - dari kiri aku, Jamil dan .....siapa ye..blurlah aku...

4 komen dari kengkawan:

mokh said...

terkonang2 yo blk darjah kito tu yo.rasa eeh..masa ustaz hassan mgjar korap bona cuman ZZzzzzzz..meleleh air liur basi eeah...sapu lak kek longan .cantik..potonyo.
eh laie satu dak boeh dulu pengawas ko..man.dio tak jadi pengawas doh kan...macam yo pengawas dio tu dulu..tapi sekarang kau orang jgn tak tahu dio memang mengawas dan mengawal harga sayur2 dan buah2 tempatan...rumah org yo dia tak jago...adoi...boeh cubit lak.

cuman said...

ikut suko mu la mok..boeh..pengawas?..isshhh pengawas la dulu..mengawas olin..hahaha..eko lak apo mok..pengawan..mengawan ngan mat sex..wakakaka..issh masih tergiang giang..

edie said...

ha ha..jangan disebut namo Olin tu..sodih boto ghasoeee...

adan said...

seingat aku budak yg nama BOEH tu...Baru aje dengar KABAR ANGIN akan jadi pengawas terus beli kasut hitam....
mana pergi kasut hitam tu...??
dah kena larikan oleh D.. ke sewaktu kau jemur kasut tu...????