? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 17, 2008

Cadangan perjumpaan sesama kita.

Apa kata kita buat jamuan hari raya di Ulu Gadong. Mungkin kita boleh minta jasa baik Det untuk masak. Kita collect lah seorang sedikit bayar pada Det.
Aku secara peribadi cukup bersetuju. Tetapi masa kawan-kawan perlu juga kita ambil kira. Sudah lama kita plan macam ini. Jarang yang betul-betul berjaya. Jadi pada kawan-kawan, cubalah luangkan masa sekejap pun jadilah. Bukan selalu pun. Kalau ok sila beri cadangan tarikh. Ada yang mencadangkan pada 1 November ini. Ada yang bersetuju ke? Atau ada cadangan lain?

6 komen dari kengkawan:

mokh said...

baguz sgt tu buat perjumpaan mcm ni, lamo kito semuo tak berkumpul ramai2...setuju..berapo nak kono bayar ekau bagi tahulah yo boeh.

edie said...

ok

CUMAN said...

no hal..any time any where

joe jalor said...

InsyaAllah...
Tetapkan maso eh sekali dan bayaran yang mungkin kono.
Ando makan-makan tak?
Sukaneka?
permainan?
perlawanan?
Sesi bergambar?
Pertukaran hadiah?
majlis ilmu?
Ando cadangan.... tolong bawak gambar-gambar lamo... setuju tak?

edie said...

yolah joe...banyak kau punyo tukar2...jgn lupo bawa geran keto sekali..ado sukaneka..kalah kalu..itu geran kereta kasi tukar..buleh ko..kito jumpo2 dulu..makan2 yo...

CUMAN said...

popohal pun jadik kan dulu..lopeh tu nak buek marathon ko,lumbo keto ko,jgn lupo lirik ko pun boleh