? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 12, 2009

Saleh demam

Patutlah lamo den x dongar ceghito mamat ni. Ingatkan kok lomeh dalam laut. Ghupo ee domam campak. Allahu..lobih 2 minggu lak tu..
Mudah-mudahan ko bertambah sihat lah Saleh. Kitorang doakan. Saleh cakap, anak dia paling awal kena. Tapi steady aje. Aku cakap balik, anak kau muda lagi, kau tu antibody dah hanyut..lutut pun menggigil. Ayo..Saleh..
Anyway..makan ubat dan didoakan cepatlah sembuh.

3 komen dari kengkawan:

ABEM said...

leh,antibody dah jadi antubody tu pasal lambek elok..hahahaha

AEDAN said...

semoga saleh cepat sembuh...
iyalah dah ASAR dan NAK MASUK MAGRIB ni memang antibody tu dah tak segagah dulu...
Ambik IC dan calculatur tengok tarikh lahir tolak tahun 2009..
BERAPA JUMLAHNYA...???
PERGI DEPAN CERMIN SELAK RAMBUT (Cikgu Joe tak perlu) Cabut apa yang dah putih kat kepala tu...
so sedar sedar diri sikit......

edie said...

ha ha..lawak kengkawan aku..