? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 18, 2009

Mus and sons..


Aku nak tergelak tengok sahabat kita si Mus ni. Macam Shogun samurai dulu..ingat tak? Aku rasa nak lempang aje muka dia..Anyway..inilah keluarga bahagia Mus. Cute anak bongsu kau..Mus. Err..bini kau sorang je kan..?

6 komen dari kengkawan:

cuman said...

den pun nak tumpang la dalam acara molompang ni

Edie said...

muko x besalah yo..si mus issh gogham lak den..den ingat nak lututkan sekali bibir ee

AEDAN said...

aku suka tengok PIC ni...sebab ada HANGER BAJU yang membuatkan gambar ni cantik... Biasa org letak FRAME gambar sbg Hiasana tapi yang ini lain dari yang lain....
JGN MARAH MUS.....

edie said...

rumah dia suka hati dia lah dan..kau ni..dia nak gantung hanger ke,kereta ke lori ke..biarlah..betul tak mus..betul tak..?

AEDAN said...

gantung TULANG boleh tak,Edie...?????

edie said...

ah adan ni..gelilah..kite..auw..