? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 02, 2010

Adan @ Repah 88-89 reunions...



http://syadiena.blogspot.com/

Ramai kawan2 lama aku yg akhirnya dapat juga dihubungi semula. Memang x sangka. Ramai juga yang mengambil insiatif membuat reunion kecil-kecilan. Aku rasa bangga dan terharu juga bila pertemuan2 seumpama ini dapat direalisasikan demi sebuah persahabatan dan semangat setiakawan. Macam Adan, jumpo balik kengkawan lamo maso di Repah dulu. Memasing sanggup ke Kajang untuk berjumpa. Bukannya apa, saja nak bersembang kisah2 lama. Cayalah lu semua bro! Tabik gua.....

Sedihnya, bila ada yang seakan nak menjauhkan diri dari kawan2. Kononnya aku x sesenang korang. Atau aku x standard nak campur korang. Bagi aku sendiri, biarpun kau datang bawak basikal sekalipun, kalau hati tulus, kawan tetap kawan. Kalau kau datang bawak kereta kebal sekalipun, ilmu tinggi, hidup senang tapi..kalau dah sombong...bongkak, berlagak...apa nak dikata.

Duit ringgit, pangkat bukan perkara pokok. Syurga neraka pun bukan kita yang tentukan. Hidup biarlah pesan berpesan. Kawan sepanjang hayat...Insya Allah. Berlapang dadalah dengan apa yang ada...hidup sementara beb!

2 komen dari kengkawan:

super mokh said...

reunion ni tak de si jopon ko adan..jopon-repah.repah -jopon ni dah sinonom..ingat tak satu mlm dlm lebry..pagi esoknya ramai yg mandi junub...ha!ha!adei pun terlibat gak tu..

Adiey said...

hak hak..jopon? adan lebih tahu...