? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 31, 2009

Terimakasih semua...ini catatan yang akhir....


Esok tahun baru masihi 2010. Tahun ganti berganti, bulan berbilang-bilang,hari terus mendatang. 2010! Datang jua! Genap 20 tahun aku menjejakkan kaki ke Ulu gadong buat kali pertama. Sekolah yang paling x glamour dalam N9. Tapi aku bangga! Walaupun aku tak berjaya nak menjadi kebanggaan sekolah, aku bangga menjadi sebahagian dari warga Ulu Gadong!


Dikesempatan ini, aku nak ucapkan terimakasih kepada semua kawan2 yang terus setia menemani aku di blog ini. Alhamdulillah, disebalik sibuknya kita, masih ada ruang dan tempat untuk kita saling melihat sesama. Mungkin gambar tidak sama dengan keadaan kita berdepan, tetapi rasanya memadailah. Syukur, sepanjang 2 tahun melayari blog ini, ramai kawan2 lama yang telah dapat kita hubungi. Malah reunion raya juga saban tahun tambah meriah. Dapat juga aku rakamkan buat tatapan semua.


Ralatnya, ada beberapa undangan sahabat2 yang tidak dapat aku penuhi. Maaf...bukan aku sengajakan, tetapi ada ketikanya tuntutan tugas membataskan masa bukan sahaja dgn kengkawan, ada ketikanya dengan keluarga sendiri! Insya Allah di lain ketika nanti...

Terimakasih kepada Cuman (tokey cili),Mokh (The amazing chef),Joe ( Cikgu bersiong ),Jamil ( the ketak man),Apak ( The little macho),Adan ( The dancing man) Asharuddin ( From Kemaman with love ), Mus ( The funny gengster ), Cak Om ( tokey seluar ), Bjay ( sivaji the thin ), Amie miau (the cabel man ), Bro Afiq ( watashi ), Bro Azmi majid KPT, Maya,Nora,Arlina, malah ramai lagi yang telah sudi mengkritik dan memuji...tanpa korang siapalah blog ni...


Aku juga nak mohon ampun dan maaflah di atas segalan keterlanjuran bahasa dan gurauan kiranya ada yang terguris. Maaflah..aku cuma insan biasa.....

Mudah2an ada sinar baru di tahun 2010 nanti, Insya Allah.....

2 komen dari kengkawan:

super mokh said...

fuh!!terkojot yo mula-mula baca tajuk eh..ingat kau nak sampaikan wasiat yg terakhir sebolom meninggal kan dunia ni..rupo eh nak meninggalkan tahun 2009..apo2 pun selamat tahun baru untuk semua sahabat2,ustaz-ustazah dan cikgu2 kita yang membaca blog ni.umur pun dah meningkat doa den semoga engkau orang semua maju jaya dan sihat selalu..jaga makan,jaga badan,jaga kesihatan dan jaga perut jgn kedepan sangat.

Adiey said...

Apo pun my friends..tq lah..di ateh posanan kau tu! insaf lak...