? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 22, 2009

Mokh yang hensem...( tapi hensem lagi aku..kot..)

Aku puji kawan aku yang seorang ni. Terimakasih sebab sudi datang jumpa aku. Walaupun dalam hujan, dia tetap datang dengan motor 'jaguh special edition'nya. Lama juga kitorang sembang. Aku tabik dengan gaya cool Mokh bedepan dengan cabaran dan masalah. Alhamdulillah, akhirnya kebenaran tetap datang pada yang benar. Kekadang heran jugak, kenapa mesti ada kaum yang obses pada hasad dengki ni? Sentiasa nak mencari peluang untuk menjahanamkan orang lain. Alah...pesta dunia ni sementara jee..

Banyak perkara yang Mokh kongsi dengan aku. Aku jadi syok pulak bila Mokh bercerita tentang pengalaman kerja dia. Dari seorang pemotong sayur sampailah ke tahap ini! Chef Exec! Bodek kuat agaknya mamat nih...ha hak..

Sebetulnya hari tu hari yang memenatkan pada aku. Outstation di Shah Alam 4 hari balik terus ke PD. Exam. Tak study apa pun...tawakkal je lah..mujurlah sahabat aku yang kreatif nak mengenakan kengkawan ni sanggup datang ke tempat penginapan aku di Tiara Beach, untuk bersembang. Hilang rasa penat bila mengekek2 aku gelak dengan lawak Mok! Ceh...

Terimakasih Mokh...Insya Allah nanti den sampai yo kek ghumah ko...


4 komen dari kengkawan:

super mokh said...

EKKEELEHHH!!!yang pastinya den laie tinggi.

super mokh said...

orang vietnam makanan specialnya bila dapat gaji..daging apa adiey?? he!he! den paham bilo den cito ari tu,kau macam sodih yo..kau marah org2 viatnam tu.

Adiey said...

..ha ha ha..yo la mokh..tu sebab den suko bercakap dgn kau bilo duduk..kalau bedighi gayat den...

Adiey said...

ceh..apolah kau kaitkan den dgn minatang haram tu....insaflah sahabatku..