? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 06, 2009

release tension

Baru balik solat Jumaat. Cuaca di Melaka mendung. Sebelah petang sekarang ni kerap hujan. Bergelumang dengan kerja-kerja di pejabat kadang2 buatkan aku rasa nak jadi Ultraman atau superman. Boleh terbang sana sini. Sekurang2nya relax kepala otak yang kuat berdenyut semenjak dua menjak ni.
Bila lepak dengan kawan2 yang sekepala rasa release juga tension. Macam2 cerita yang boleh diborakkan. Ataupun biasanya aku suka menyendiri sambil belek album lama. Senyum sorang2. Sampai kadang2 orang rumah selalu mengajuk aku - haa teringat makwe lama ke? Ha ha...
Aku pun suka tengok balik entry reunion raya tahun lepas dan tahun ni. Tahun ni rasanya feel sangat. Wajah 'suci' sahabat2 aku...ha hak..
ha kan dah release sikit tension aku...

0 komen dari kengkawan: