? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 23, 2009

Musim bersunat dah datang..


Bertuahlah bebudak hari ni. Bersunat kat klinik. Guna cara moden. 3 - 4 hari dah boleh berlari. Zaman bebudak aku masih sempat diribakan dengan batang pisang. Berendam dalam sungai. Fuh dia punya feel, masa tu rasa macam anak raja. Bila masuk bab makan aje ada sengal kit. Aduh...itu x boleh ini x boleh. Balik-balik ikan bilis goreng halia...nak baik lama oo..3 minggu jugak.


Cuma aku masih belum ada pengalaman macam2 kawan aku yang telah 'menyunatkan' anak. Hmm..belum rezeki lagi nak ada seorang putera....


4 komen dari kengkawan:

Redhotchilirokan said...

bro..bulan dopan wa nak sunatkan hero gua..tambah 1 lagi xperience..haha gua plak yang dodobar..
musim kawin pun yo taim ni..lamo gaso heh tak kawin ni bro...wakakakakaa.

Anonymous said...

Adie....Bukan kau tak sunat ke...??
rasa ehh time kau nak sunat dulu, belum sempat apo apo lagi kau dah LARI LINTANG PUKANG..???
Lepas SPM baru kau sunat..Kira HUTAN dah RIMBUN....
ha..ha..ha..ha...ha..haa...haa...haa....

Adiey said...

man..tahniah le...gitulahkan mak bapak kito dulu nak dewasakan kito..ano..ceh..pandailah kau..kalau cam tu ghoman ee..den ingat tok mudim yg lari lintang pukang...bughok ghupo ee...keh keh..

armouris said...

info tentang berkhatan kat sini - Kelebihan Berkhatan