? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 17, 2009

Cerpen
















Salam. Lama tak update. Ingatkan hujung tahun bolehlah rest, hmm..tak jugak. Kadang2 rasa macam baru semalam updatekan blog pada penghujung 2008...sedar tak sedar dah nak masuk 2010...cepat sungguh masa berlalu.

Malam tadi aku membelek hasil2 karya aku. , terasa pula nak berkemas dalam laci, terpandang koleksi cerpen2 aku yang pernah tersiar di pelbagai majalah. Dalam pada ulang-ulang membaca, aku pun membuka helaian sebuah cerpen yang pernah tersiar dan aku dedikasikan cerpen itu untuk semua kawan2 sekolah Ulu Gadong. Aku senyum sorang. Nostalgia oo..Cerpen yang bertajuk ku masih rindu tu tersiar di Majalah Pesta bulan Julan 1994.

Aku cuma tau cerpen tu tersiar bulan berikutnya.. Mujur Darmadi beritau. Aku pun cari di kedai. Malangnya majalah tu dah habis. Satu Tampin aku rayau. At last aku mintak Madi majalah tu. Mujur dia nak bagi. Sebenarnya kakak dia yang beli. Thanks Madie!

0 komen dari kengkawan: