? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 18, 2009

Pelanduk duo serupo kut...











Terkedu aku bila Cuman tanpa rasa bersalah meng emailkan aku gambar2 ni. Serupa macam tak sama. Aku tergelak sorang2 macam nak rak. Entah apasal aku gelak pun aku compius. Kata Cuman, tang kening tebal dah sama dah...ha ha ha...gelak lagi aku.

Kalaulah Cuman ada dopan mato den sekarang ni...den nak salam sambil memakukan telinganya di bonet kereta. Cuman...Cuman...wak nak memerut pun terbantut...

Err...gambar sapo ni sobonar eee? Kuaso Tuhan manusio difahamkan ado 7 berwajah serupo...mungkinlah...
ps- Bukanlah sengaja nak mencari publisiti atau 'masih mengharap', tidak..jangan disalahtafsirkan. Seperti yang pernah den koba dulu, ini semua sekadar satu gurauan. Gambar kek ateh ni pun den ghaso bukanlah gamba yg sobonar. Kobotulan ee samo yo..memasing dah bekeluargo..yo tak...apo yg lopeh tu sejarah. Ado hikmah ee..lagi pun x do sapo ko yg nak bagi den gambar2 lamo zaman sekolah? Den dah nak habih dah..emaillah..kok ado yo..gambar lamo ko gambar baru ko...den sosah yo...

8 komen dari kengkawan:

bapa sayang anak-anak said...

Sudah la tu...

Adiey said...

ha ha ha..jangan salah paham..lak..x do apo pun...ghaso kelaka lak...

mya said...

abg adie ok la tu.. mengimbau kenangan lalu sesekali ok apa...
Note: ese ada gmba dia sensorg nak ko???????

Adiey said...

emaillah....hak hak..

Anonymous said...

EMMM.....
Tegyran sikit...
Biarpun ini bagi anda semua adalah lawak tapi ADAKAH LAWAK INI BOLEH MENJADI LAWAK JUGA KEPADA INSAN YANG DIMAKSUDKAN...???
Apatah lagi insan itu sudah BERSUAMI..???
Tahukah anda akan hati budi suaminya..???
ADA KALA SESUATU BENDA ITU ADALAH JENAKA BAGI KITA TETAPI TIDAK PADA ORANG LAIN...
DALAM HAL INI FIKIRAN KENA MATANG.
KENA FIKIR AKAN SENSITIVITI DAN RESIKONYA..???
MAAFLAH KLU HAMBA BERSUARA INI MENYINGGUNG...TAPI SEKADAR TEGURAN....

Anonymous said...

pado ano..di atas..bilo digunokan fikiran yang matang so dah tontu dapek bezokan antara yang baik dan yang buruk..gaso heh tak do masalah..jangan la jadi bongap bona dan bopikiran sompit nabona.
apo heh yang mengurih hati lam entri ni..tak do langsung..bukan ado pokataan yang momburukan sesapo..

Anonymous said...

sesapo yang berkonaan...kau tau tak menyakitkan hati tu tak semistinyo kono tulis dlm blog ni,tapi ada bondo yg pasti tidak disenangi.jadi ediey kau perlu sensitif la sikit tentang bondo-bondo ni..

Adiey said...

Pertamanya...ada x nama sesiapa yang terkait?ada disebutkan nama sesapa? Kecuali Cuman...untuk menyinggung apatahlagi merendah2kan takda terlintas langsung...blog ini wujud untuk satu perkara..silaturrahim...saya tidak mengejek sesapa pun dalam entry ini. cuma satu kebetulan wajah serupa. itu saja. jadi apa perlunya rasa sensitif atau tercabar? saya dah nyatakan ini cuma gurauan. bukan ejekan. tidak. betapa sakitnya hati saya dulu pun saya tidak menyimpan dendam sebenarnya. matanglah. itu semua sudah ketentuan Allah. itu semua sejarah. salah ke kenangan jika dikenang? satu kesalahankah? Nama pun kenangan. hakikatnya hari ini adalah realiti..saya dah ada keluarga dan si dia pun dah berkeluarga. full stop! kalau tak boleh nak take it as a satu elemen silaturrahim..maaflah..apapun saya tegaskan ini bukan untk menyindir, mempersendakan sesiapa. apa yg saya rasa menarik utk dipaparkan saya paparkan.rasa saya belum lagi ada kawan2 yg maki hamun saya sebab saya siarkan gambar lama mereka? Siapa sebenarnya ano ini?Saya sendiri tidak merelakan sahabat2 saya dipersendakan sewenangnya. kami bergurau cara kami. ada masa kami boleh bercerita hal2 serius. kami bukan skima sangat. mahu dipadamkan entry ini atau blog ini?