? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 27, 2009

Lagi sahabat Gadong ditemui....

Ida Mufidah Bte Muhammad




Hospital Pakar Al Islam ( dulunya Kampung Baru Medical Centre )
Salam Isnin. Harap semua ceria dan sentiasa dirahmati Allah.


Dalampada aku asyik melayari internet, aku terbuka web sebuah hospital swasta yang tersohor. Apa yang menariknya aku terpandang wajah seorang kakitangan yang dipaparkan. Lama juga aku perhatikan. Takut tersalah.Tetapi bila diamati rasanya memang betul.

Kiranya,dia ni junior aku. Pernah juga aku paparkan gambarnya di blog ini tahun lepas. Masa itu dia baru form 4. Alhamdulillah. Mudah-mudahan kita doakan sahabat kita ini sihat ceria bersama keluarga dan sentiasa diberkati Allah, Insya Allah.

Selamat bertugas!

5 komen dari kengkawan:

maya said...

ish betul la ida mufidah tu..sapo x kona..cmno lak leh jumpo dio ni?

Adiey said...

entah camno ntah leh jumpo...

super mokh said...

ibu mithali dah dio ni.

joe said...

Alhamdulillah, tertunai jugak janji ediey kat aku. Terima kasih. Sempat jugak ediey kirim sms mengusik petang tadi. Thank you edeiy (joe)

Adiey said...

yolah..kurang2 ee...kito tau mano kwan2 kito duduk sekarang ni..itu yo...