? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 02, 2009

Kenangan di SMAP - Labu.



Gambar kenangan bersama aktivis seni/penulis - Mana Sikana di depan sek Men agama Labu.



5 komen dari kengkawan:

super mokh said...

ye ko mana sikana..ingatkan dak musang.

edie said...

mana sikana...apo namo boto ee..profesor tu..

AEDAN said...

Nama betulnya aku tak ingat...
nama tak berapa betul dia kalau tak silap aku
MANO SAKINAH....????

abem said...

Apo lah Dan.memesongkan fakta, prof ni namo botul heh malu la nak sobut,namo heh ikut ic Buruk Sikit., tu pasal dio tak pakai namo lain tu..kan nyo den tak tau akal heh tu..po lak den tak konal bini eh tu..bini heh tu sopupu ngan anak onghah Sipah mak sedaro bolah bini heh..ongah sipah ni bini kek laki heh lobai Akob,imam surau kek kulu tu ha..
bini ni eh dulu tigo bradik..sorang moningga,tinggal la dio ngan anak lelaki abang ipar kek Lobai Akob tu tadi,abang heh tadi nikah ngan adik ipar bolah biras ongah Sipah ni,ado anak duo.
bini ni heh dulu ngajar kek tadika kg kilir tu ha..lamo lamo bogonti jugak..maleh dah koba heh..anak pun dah bosar dah menantu pun..anak heh yang sulung tomu jodoh ngan anak daro leman kahar,leman kahar tu pun bukan orang lain tu doh..anak buah kek ssopupu yo ngan lobai akob tu..

hahahha..poning.!!

Sepo dio ni?

AEDAN said...

Apa dah jadi ngan cuman ni...???
Sejak dah bergelumang ngan kambing ni lain lak peel eh...
SERAMLAH pulak aku.............