? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 01, 2009

Chef Mokh lagi..


Mokh sekarang ni serupa jugak macam celebriti. Kerja kat hotel tu macam syarat je. Aku x pelik jika kawan aku ni meletop jugak nama dia besok. Ya lah..dari seorang pemotong sayur biasa hinggalah hari ini bergelar seorang Exec Chef ( ketuo tukang masak la.. ). Syukur dan aku jugak tumpang banggo dengan kejayaan ko. Teruskan usaha ko bergambar dengan artis-artis yang lain pulak.. Adan mesti bengkak ni..

3 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

Kalau setakat mamat yang bernama ASMAWI bin ANI ni,Aku tak kisah coz Kehebatan Vokal dia sama macam aku kerana kami ni dari cikgu Vokal yang sama iaitu CT HAJAR..
Cuma dia diberi PUBLISITI yang Murah dan aku tak perlu PUBLISITI murah tu sbb aku lebih LOW PROFILE..

Anonymous said...

tima kasih boeh..tapi sebab nak ambil gambar utk nak bangga2 kat kengkawan tak la..semua utk koleksi sendiri je..nanti den sendkan gambar dgn salina dan maya karim lak yo..ado banyak laie koleksi gambar den ngan artis dan celebriti ni..tunggu..tapi den send gambar yo kau tulis la apo pun..janji kengkawan terhibur..

Adiey said...

relax mokh..marah ke..anyway tq coz banyak sumbangkan gambar..tq yg teramat...