? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 02, 2009

Salam 1430..salam 2009 buat semua

Salam penuh rahmat Maal hijrah 1430.

Berlabuh satu lagi tahun yang baru. 2009.Menginjak seangka lagi usia kita. Warna-warni kehidupan semalam membasahi kanvas hidup yang rasanya baru sekejap tadi dibentangkan. Rasanya baru sekejap tadi kita berduyun mendaftar untuk menjadi sebahagian warga SMAHMYUG. Rasanya baru sekejap tadi kita melihat wajah masing-masing yang penuh celaru. Kenapa mesti Ulu Gadong? Kenapa tidak di Ampangan?Kenapa tidak di Gemencheh? Kenapa tidak di sekolah-sekolah lain yang lebih elit? Kenapa mesti kita membuka lembaran 1990 di Ulu Gadong? Sekolah yang terkenal dengan gangsterisme, buli, liar...sudahlah begitu, jauh terperosok pula di hujung kampung? Kenapa? Hanya Allah jua yang tahu. Bagi aku sejujurnya, tidak sekelumit pun rasa kesal di hati setelah merasakan pengalaman dan memori yang diharung selama 2 tahun itu, rupanya cukup manis untuk dikenang hingga kini. Percayalah, cukup manis!
Salam 2009.
19 tahun jauh berlalu. 19 tahun. Satu jangkawaktu yang cukup lama. Seusia dengan anak sulung Det. Syukur Alhamdulillah, kita masih mampu tersenyum pada usia 35. 19 tahun. Sejarah mencatatkan pertemuan kita pada usia 16 tahun. Dan...Sejarah 19 tahun itu tidak akan usang sampai bila-bila.
Alhamdulillah..dengan izin Allah..kita masih boleh meniti usia itu dan tahun-tahun mendatangnya dengan sabar. Alfatihah buat pengasas-pengasas SMAHMYUG, mereka yang bertungkus lumus merealitikan penubuhan SMAHMYUG, Kakitangan, guru-guru yang ikhlas dan berdedikasi, teman-teman seangkatan yang telah pulang menemui Penciptanya yang Baqa'.
Salam buat semua.

0 komen dari kengkawan: