? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 10, 2008

Seloka blues 2 - Layan jiwang

1Kepada kengkawan aku ucapkan salam 2Bukan tak suka atau nak marah
Doa dan ukhwah saling bersulam kepada Asharudin aku nak celah
Ingatan dari hati yang paling dalam Nape tengah malam baru blog dijengah
harap diingati harap difaham hingat aku ni tak de keje lain ke hah
3Jamil dulu pun pernah macam tu 4Dalam ghamai Cak om aku lupa
tengah malam bagi salam dengan hantu sesekali datang juga dia menyape
jengok blog pukul satu sibuknya cak om tidak terkata
ingat ape? aku ni 24 jam kat situ? macamlah KLIA dia yang punya
5planning nak bejumpo macam tak do 6Lopeh seloka ni, lamo aku ilang...
memasing sibuk ngalahkan rajo poi bojalan sobab cuti panjang
Almaklum memasing bekojo tinggallah blog tinggallah sayang
tapi ingat..tu semuo dunio.. mintak kawan2 tolonglah bersihkan sawang....

3 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

...SELOKA KENGKAWAN...

Kengkawan semua dah ada famili..
Maka byklah komitmen yg diberi..
Cuti sekolah ni apatah lagi..
Bawa anak bini bercuti..
Banyak juga arah tuju destinasi..
Ada yg dalam Dan luar Negeri..
Yg melimpah ruah Rezeki
Bawa famili ke luar Negeri..
Barulah anak Bini suka Hati..
Macam itulah jaga Famili..
Barulah RUMAHTANGGA aman HARMONI..

edie said...

dan..tq le..dalam becuti pun ado yo maso jongok..blog..tq tq tq..mesti oghang ghumah dah mabuk2 tu kan?

Din said...

Edie kau bkn x tau sekarang ni, dunia dah maju, zaman dah berubah. Streamyx goes mobile kan ado, kito bulih berinternet di mano2 sajo. apo nak heran, Aedan tu tongah duduk termonung kek bilik kocik hotel tah apo, maso bukak blog ni....sobab den bau lain macam jo