? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 11, 2008

Kak Ija

Kak Ija. Baik, peramah. Bila marah, suara halusnya keluar macam bertih jagung. Masa ni anak dara lagi. Sekarang aku dengar dah 5 anaknya. Tapi lama sungguh tak jumpa. Aku doakan mudah-mudahan sihatlah dia hendaknya.

Tapi aku confiuse sikit, siapa mamat yang sebelah tu? handsome semacam je...ha ha..



5 komen dari kengkawan:

AEDAN said...

ni Kak Ija yg pernah kau tolak cintanyakan Edie..
aku tahu sbb gara gara hubungan sulit kau ngan kak inaj inilah yang menyebabkan HUBUNGAN Kau ngan olin selalu bergegar...
tapi macam padan juga kau ngan Kak ija ni nampak macam adik beradik....
HA..HA..HA...

edie said...

fuh..cabul tahap tapir dah ni..kak ija dah macam akak den..baik..amik berat..x tang adik beradik den ghaso cuman lagi matching..kot..

cuman said...

alhamdulilah ..dapek den sorang lagi adik beradik..seagama dan seislam..amin..mengapa harus menghina kejadian tuhan..sedangkan kita di jadikan semua nya sama..hebat sgt kan kita..sempurna sgt kah kita..renung renung kan la.

AEDAN said...

Ahhh...Cuman....
stagment berdarah..
Alah..cuman...
sejak dah berumah hampir senja ni cepat sgt pula terasa....

CUMAN said...

warghahaha...sajo yo..