? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 01, 2008

Hanim..dan Acik the Lagend...



Aku dan Jamil. Di sebelah kiri, Hanim@Along. Khabar terakhir aku dengar dia berkahwin dengan abang askar...wallahualam. Di mana dia ya?

Jamil masa ini sedang cintan maut dengan seorang awek dari bangkahulu. Gambar ini, gambar kenangan di meja awek dia ni lah..'Acik the lagend'..kuang kuang..

Hmm..sebut abang askar..teringat juga pada Dek Ta..

4 komen dari kengkawan:

super mokh said...

kalau 18 tahun dulu,tengok gambar ni org mesti kato bakal kadi melako sorang dan bakal iman jolai 4 ni...kak long ni dulu den selalu tersoda mlm2..boeh selalu ngigau kek dio..

edie said...

apasal mokh...kau ado 'rahsio' ko dgn...?

AEDAN said...

Kaklong hanim ni dulu ada admire dekat seseorang...Sampai habis SPM dia pendamkan perasaannya...Sbb terlampau FRUST dia yang ajak ARMY tu KAWIN...SIAPA YANG KAKLONG NI ADMIRE...CUBA TEKA..????

edie said...

kau le..dan...x pun apak...atau ha tenggek..guaru je..sobonar eee mokh kan?