? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 23, 2008

Bertemu 5






Inilah pertemuan semula sewaktu alumni 2003 bekas pelajar SMAHMYUG. Di majlis ini juga pelancaran Web sekolah turut dilakukan. Masa ini rasa cukup meriah. Ramai yang hadir. Det, suko boto deh..dio sendiri koba..tahun kitolah tahun yang paling nostalgia pado dio..Tahun kitolah maggie dan rokok batang kek kodai ee paling laku..kan..?
Tengok Mus..5 tahun dulu..macam tok pekong..sekarang..stylo siot..slim lagi..kau buek plastik surgery ko Mus? Ko pakai botox macam Shahdan...eeh..eehh...Joe...ado lai ramos ee..
Sori ha..jgn marah...

7 komen dari kengkawan:

CUMAN said...

yang bosar pakai cap merah tu sapo hah?

edie said...

musazali sabirun..x kan x cam..

CUMAN said...

mus ko tu..oh tidak...

AEDAN said...

Hello....Aku tak mainlah nak BOTOX2ni...Aku pakai SUSUK aje...Botox ni ni kena RENEW 6 bulan sekali... SUSUK ni pakai sekali aje pastu bertahan sampai keakhie hayat....
Clas gitu.......!!!!!!!

Si Mus tu kurusw sbb buat rawatan SEDUT LEMAK....!!!!!

edie said...

adan...lawak kau ni buek den pocah kopalo..sodut lomak..ha ha..marah mus...

CUMAN said...

rokok ngan maggie kodai det tu memang laku..tapi tak ado untung pasal sumo heh welkam to free

edie said...

kau pun banyak hutang kek det kan man?