? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 20, 2008

Inilah barisan kita..yang ikhlas mendaki...


Inilah antara gambar yang cukup aku suka. Cukup klasik dan ada zooknya. Gambar sumbangan Cuman ini memperlihatkan kita satu keazaman,kesepakatan,iltizam, semangat untuk mendaki Gunung Datuk walaupun tanpa kebenaran warden. Syabas! Mereka memang berani. Taiko besar Gadong masa itu. Maklumlah form 5 lah katakan...

Ha..ha..korang tengoklah beb. Dressing maso tuh! Madi..nampak madi...ramos boy george ko GQ? Ceh..Amy miau..bukan main toba bingkai eee..sekarang pakai macam tu lagi ko? Fuh BJ, bersiul lagu tamil. Hatta cool yo kan..menutup kekengkangan eee...Mokh..baru balik ot jago bank..muko tak mandikan? Shamsul dan Izan..penuh harapan. Cuman..lagak macho la tuh...

Aku senyum dan ketawa sorang bila tengok gambar ni lamo-lamo...syahdukan?


* Jangan lupa cadangan program perjumpaan kito, 1 November ini - den masih menunggu respon - 019 656 9766

2 komen dari kengkawan:

adan said...

inilah barisan yg masuk dalam pencarian MODEL HERO REMAJA utk "MAJALAH REMAJA"
Ini sewaktu seisi "CAT WALK"

tapi sorang pun tak terpilih.....

mokh said...

ha mana dak boeh??masa ni dia tengah pergi survey line..kalau hang semua nak tau...merayau kek dopan tu..