? ??????????????Kissed? ????? ?? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??6 Grabs Today. 2006 Total Grabs. ??????Preview
?? | ??Get the Code?? ?? ?????Make Love? ????? ?? ???Rating: 3.6 (82 Ratings)??0 Grabs Today. 4490 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 08, 2008

nostalgia








Hmm...seperti yang aku janjikan..korang boleh layan nostalgia dengan beberapa paparan gambar klasik ini. Aku juga alu-alukan korang kirimkan gambar nostalgia itu ke wadahariff@hotmail.com

Gambar kiri, sahabat kita Nik Zulkipri dan Iskandar Md Ateen. Aku tidak pasti tentang Nik, ada yang kata dia telah meninggal dunia akibat barah otak.Tetapi Iskandar memang ya. Difahamkan dia bekerja di syarikat Sony dan menemui ajal dalam kemalangan jalanraya. Kalau ada sesiapa yang boleh beri info, silakan. Al Fatihah untuk yang telah tiada.

Dan yang sebelah tu..Jamil dengan gaya macho dan rambut ketaknya..ha..ha..masa ni Jamil baru 48kg..sekarang...?

4 komen dari kengkawan:

Cuman said...

al fatihah...yo ko nik dah tak do..tak dongar crito tu doh..mak aiii kemain begayo playboy duo eko ni..siap bukak dado laei...jamil rambut ketak GQ..hahaha

edie said...

Nik..den masih mencari..jamil kan maso tu tongah hangat becinto..

umi said...

cite pasal arwah iskandar. aku_75 mmg kenal dgn iskandar dr repah sampai gadong. byk nostalgia yg tak blh nak lupa. tapi sblm dia jadi aarwah aku dan dia selalu berhubung melalui pone. dan penah dtg umah aku sblan sblm jadi arwah. 1 hari dpt panggilan pone dr kawan dia kata dia meninggal. aku pg esok harinya tapi dah selamat dikebumikan. sedih mmg sedih.. tapi dah ajal kan.

umi said...

cite pasal arwah iskandar. aku_75 mmg kenal dgn iskandar dr repah sampai gadong. byk nostalgia yg tak blh nak lupa. tapi sblm dia jadi aarwah aku dan dia selalu berhubung melalui pone. dan penah dtg umah aku sblan sblm jadi arwah. 1 hari dpt panggilan pone dr kawan dia kata dia meninggal. aku pg esok harinya tapi dah selamat dikebumikan. sedih mmg sedih.. tapi dah ajal kan.